Wow!! Ade Blog Baru!!
Assalamualaikum guys!!
Maka dengan ini, tanggal 19 Februari 2011 secara rasminya blog ini akan bergerak aktif~ Yeahh!!! Tapi bergantung kepada tuan punye blog jugak la rajen nak menulis ke tak en, hehe.. So terimalah salam mesra daripada aku dan juga tetamu istimewa kite hari ini, my feveret little Danbo!

(click thumbnail for enlargement)

If korang semua pernah layan blog aku yang sebelum ni iaitu Pencari Cinta Hakiki, mesti korang dah tau cara penulisan aku macam mane en, more to santai tapi pada masa yang sama aku akan berikan informasi yang berguna buat you guys! :) Apa-apa pun jangan risau, blog tu still tak akan terkubur and still bergerak aktif jugak kayh, lagi satu bukan bermaksud aku ni jenis tamak atau giler glam nak buat banyak-banyak blog kayh, hahaha.. Just blog ni aku spesifikasikan more about my journey or life through my passion that is photography~

So basically blog ini akan lebih kepada perjalanan hidup aku sebagai seorang photographer tak bertauliah, hahahaha!! dan juga hasil gambar-gambar aku yang tak seberapa nak cun sangat pun,  saje nak sharing is caring dengan korang.. :) Segala perkongsian ilmu tentang photography amatlah digalakkan, and kalo nak kongsi cerita-cerita lain pun boleh, gua open minded je beb! 

So I hope you guys enjoy la dengan celoteh-celoteh aku dalam blog ni ye, banyak lagi nak kene renovate dalam blog ni and i will keep you guys posted! InsyaAllah~ :) So sebelum aku mengakhiri post aku yang pertama ni, lets look what is photography all about in this video~ See you guys again!! ^__^





P/S: Kalau sesape yang first jadi follower aku, aku belanje die gule2!! hekhekhek.. ;D

0 comments:

Post a Comment