Wow Class!! Shazli Shots Kalabul Malami: The Art of Seeing & How to Survive in The Dark
Assalamualaikum guys!!

Yeah kita bertemu kembali buat julung-julung kalinya setelah aku dah lame tak hupdate blog yang berhabuk ni, atas dasar kerajinan yang membuak-buak, maka terciptalah post ini, hehe.. So untuk kali ni aku mempersembahkan karya yang terhasil setelah aku join class by abam Shazli Shots yang semua orang tau dengan hasil Kaler Perchek die tu. Class Kalabul Malami: The Art of Seeing & How to Survive in The Dark dijalankan pada hari Sabtu [9th April 2011] bertempat di Studio Se-Darah, Shah Alam.

Alhamdulillah segala ilmu yang diturunkan aku dapat terima dengan sebaiknya, so guys, this is some of the artwork yang dapat aku buat, nantikan untuk artwork2 seterusnye kayh, chowz!! ^__^

Model: Aqilla Fadzil a.k.a Adik Abam Jett, sweet kan die, hehe.. ^^



p/s: psstt.. model ni bakal doctor tau, kalo nak ubat bleyh mintak kat die ye, hehe.. ^___^
Category:

0 comments:

Post a Comment